Prima pagină > rautati > Am fost la munte

Am fost la munte

De revelion am fost la munte si dupa cum va imaginati am stat cu bagajele in brate: eu un clapar si o unghiera iar Corina celalat clapar. Schiurile le-am tarat in urma masinii. Am fost opriti de politie ca aveam remorca nesemnalizata si ca am depasit greutatea admisa pentru tractare.
Incercasem sa punem schiurile pe masina dar la 30 de kilometri la ora ne-am luam zborul. Dupa ce am aterizat prima data nu ne-au mai trebuit schiuri pe masina: ne-a luat trei sferturi de ora sa ajungem la sosea, cu Matizul in brate.

Categorii:rautati Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

